Неділя, 09.08.2020, 11:46
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS

Головна ЗвітМій профільВихід

Меню сайту
Категорії розділу
Міні-чат
Наше опитування
Чи є потреба надати можливість школярам навчатись дистанційно через мережу Інтернет?
Усього відповідей: 159
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Миколаївський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1

Миколаївської міської ради Слов’янського району

Донецької області

 

Аналіз  роботи закладу за 2018-2019 н.р.

У 2018-2019 навчальному році методична робота в школі здійснювалась відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти,  Концепції загальної середньої освіти а також відповідно до завдань, визначених у наказі по школі від 03.09. 2018р. «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами в 2018-2019 навчальному році» та згідно річного плану роботи школи.

         Діяльність педагогічного колективу було спрямовано на  створення ресурсно-інформаційного забезпечення педагогів для роботи над  науково-методичною проблемою «Формування інноваційного освітнього середовища як умова розвитку соціалізації особистості» та виконання таких завдань:

-  спрямовування  роботи творчої групи педагогічних працівників та інших спеціалістів за темою дослідження на розробку оригінальної структури (моделі) соціалізуючого освітнього простору;

- активізація роботи з батьками дітей та учнів з урахуванням їх вікових особливостей соціалізації шляхом проведення спільних свят, екскурсій, дискусій; залучення батьків до проведення гурткової роботи на громадських засадах;

-  вивчення  попиту на організацію  практики учнів шляхом виконання громадських робіт, участі у підготовці та проведенні громадських заходів та свят (за обов'язковим погодженням з батьками кожного учня);

-  розгляд  на засіданні педагогічної ради питання активної участі та відповідальності кожного педагогічного працівника за успіх розбудови оригінальної структури (моделі) освітнього соціалізуючого простору.

-  представлення творчих проектів та цікавих  педагогічних ідей оригінальної структури (моделі) освітнього соціалізуючого простору та внесення корективи, доповнення відповідно до наданих рекомендацій.

- підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану через участь у предметних олімпіадах, конкурсах;
- підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи ШМО учителів-предметників, творчих груп, проведення методичних тижнів, декад, атестацію вчителів, проходження курсової перепідготовки;
- підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів;
- забезпечення роботи науково-практичних семінарів з актуальних питань навчання й виховання школярів;
- забезпечення ефективної роботи методичного кабінету школи;
- продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я учнів;
- підвищення іміджу навчального закладу;
- створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками, інформаційними технологіями  з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу;

        З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в школі функціонує  методична рада, до складу якої ввійшли заступник директора з навчально-виховної роботи, керівники шкільних методичних об’єднань,творчих груп учителів. Протягом року на засіданнях методичної ради обговорювалися такі питання:
- другий етап роботи над науково-методичною проблемою «Формування інноваційного освітнього середовища як умова розвитку соціалізації особистості»;
- підготовка та проведення педагогічної ради школи «Соціалізація учнів засобами інноваційних технологій – шлях до формування творчих здібностей та пізнавальної активності учнів»;

- підготовка та проведення майстер-класу з практичним завданням учителів початкових класів та учителів математики та української мови «Елементи розвивального навчання на уроках математики та української мови»;

- випуск методичної скарбнички «Сучасний урок у системі розвивального навчання»;
- робота шкільних методичних об’єднань, творчої групи з розвивального навчання,  МО класних керівників;
- аналіз результативності виступу учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін навчального плану;
- підбиття підсумків методичної роботи за 2018-2019 н.р. та прийняття рекомендацій щодо організації методичної роботи у 2019-2020 н.р.

            Члени методичної ради брали участь у підготовці та проведенні педагогічних рад, загальношкільних семінарів, круглі столи з обміну педагогічним досвідом у системі розвивального навчання. На засіданнях методичної ради розглядалися матеріали з досвіду роботи вчителів школи, самопрезентацій учителів.

 

Загальношкільні семінари, методичні заходи, відкриті уроки:

- педагогічний діалог «Нова українська школа – новий освітній простір»;

- психолого-педагогічний семінар по адаптації п`ятикласників;

- майстер-клас з практичним завданням «Елементи розвивального навчання на уроках математики та української мови»;

- семінар-практикум «Метод проектів на уроках природничих наук як один із засобів соціалізації учнів»;

- тренінг для учителів середньої ланки «Соціалізація – основа успішного розвитку особистості»

З боку членів методичної ради надавалася допомога вчителям, які навчалися на курсах підвищення кваліфікації, проводилося індивідуальне консультування педагогів.

У 2019-2020 н.р. методичній раді необхідно  сприяти  організації науково-дослідницької роботи учнів, вивчати та узагальнювати ППД, продовжувати роботу вчителів щодо спадкоємності учнів 4-х класів.

               Протягом 2018-2019 н.р. було організовано роботу 7 методичних об’єднань вчителів-предметників: вчителів початкових класів – кер. Мєлєхіна Г.В., учителів суспільно-гуманітарного циклу – кер. Колодяжна О.П., учителів філологічного циклу – кер. Кідалова О.П.,вчителів іноземної мови – кер. Дем’яненко Т.О., вчителів математики, інформатики – кер. Григоренко Н.В.., вчителів природничого циклу – кер. Павленко В.В., вчителів фізичної культури, трудового навчання, основ здоров’я – кер. Прощенко В.Ф.., творчої групи з розвивального навчання – кер. Осипова С.В.., МО класних керівників – кер. Зінченко О.І..

Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, формування професійної компетентності педагогів, збереження й розвиток творчого потенціалу педколектива, вироблення інноваційного стилю діяльності, стимулювання вчителів до експериментальної діяльності, удосконалення методики проведення сучасного уроку. Були проведені заплановані засідання методичних об’єднань, на яких обговорювалися як організаційні питання (підготовка й проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення моніторингів, затвердження завдань для державної підсумкової атестації), так і науково-методичні питання. Протягом року вчителі школи проводили позакласні заходи в межах загальноміських, загальношкільних місячників, декад, тижнів. Нажаль, роботу методичного об`єднання учителів фізичної культури, трудового навчання та основ здоров`я можна вважати незадовільною (керівник МО Прощенко В.Ф.).  Засідання МО не проводились, керівник  МО не прикладав жодних зусиль для об`єднання та співпраці вчителів.
 Методичне об`єднання учителів іноземної мови. Традиційно наприкінці лютого проводився тиждень англійської мови, цього року в рамках тижня проведено інтелектуальну гру для 6- 7 -х класів «Мандруємо Німеччиною та Британією». Вчителі МО регулярно використовували методичні надбання колег з видання «Іноземні мови в школі»,прослуховували методичні вебінари Cambridge University Press таNational Geographic.

Визначним етапом у житті  школи стало долучення вчителів та учнів до міжнародної освітньої програми eTwinning. На початку навчального року отримано 3 знаки якості Quality Label за реалізацію проектів попереднього року. Протягом року діти майже з 4 класу успішно взяли участь у міжнародному  проекті: Must-Eat Food From Around the World. Участь у подібних проектах чудово практикує креативність, писемне та усне мовлення, викликає інтерес до вивчення іноземної мови, допомагає дітям долати мовний бар’єр. Збираємося у наступному році продовжити роботу з eTwinning.

Традиційний єдиний урок англійської мови у квітні до дня народження В. Шекспіра проведено у 7 класах.

У березні МО вчителів іноземної мови взяло участь у міжнародній конференції “Innovative Environments For Strengths- Based Teaching” при Донбаському педагогічному університеті.

Розпочато роботу в обласній творчій лабораторії «Сучасні тренди в освіті. Євроклуб як сучасний хаб».

Методичне об`єднання учителів суспільно-гуманітарних наук. 

Участь у шкільному проекті «Відкриваємо в собі українців» за напрямком «Миколаївка – наш дім», створення презентацій та колажів та ін.

 Приймали участь у міських та обласних заходах:

участь в обласному національно – патріотичному квесті «Знай і люби свій край» (керівник команди Колодяжна О.П.):

підготували історичну довідку про своє місто ;

презентацію «Видатні місця мого міста»;

відеоролик – інтерв’ю «Видатна особистість мого міста»;

фотоколаж «Моє місто на карті України»;

творче колективне есе «Моє місто вчора, сьогодні, завтра…»

 участь у предметних олімпіадах, Колодяжна О.П. та Гнізюк М.О. були членами журі ІІ (міських) етапів Всеукраїнських олімпіад з історії та  правознавства;

участь у обласному конкурсі «Урок історії у Новій українській школі» (Колодяжна О.П.);

участь у публічних дебатах «Вчимося бути толерантними» , які проходили в рамках проекту «Амбасадори миру», що реалізується Донецьким молодіжним дебатним центром за підтримки Фонду сприяння демократії  Посольства США в Україні (керівник команди Гнізюк М.О.)

     Команда у складі Гусак Ангеліни та Гнізюк Марини (11 кл.) посіла

1 місце й була нагороджена дипломом та «Кубком Донецького молодіжного дебатного центру».

Методичне об'єднання вчителів початкових класів.

У 2018-2019 н.р. робота ШМО вчителів була спрямована на подальше вдосконалення педагогічної і методичної майстерності вчителів, розвиток високоосвіченої, соціально-активної особистості, здатної до самовдосконалення та самореалізації шляхом використання особистісно орієнтованих технологій. Було розглянуто ряд питань, які стосуються методики і практики роботи школи І ступеня. Ґрунтовно було опрацьовано методичні рекомендації НУШ, які впроваджуються в практику з 2018 року, та проведено засідання за круглим столом «Вивчення програми Нової української школи 1-4 класів» . Особлива увага у роботі приділялась вивченню та впровадженню в практику роботи інтерактивних форм і методів навчання та виховання.

Аналіз підсумків роботи вчителів показав, що зріс методичний рівень проведення уроків у Веклич О.М., На уроках приділялась увага виховній та розвивальній меті навчання, пошуку ефективних форм і методів навчання, використовувались нетрадиційні методи роботи.

Учні 1-4 класів були активними учасниками Всеукраїнських природничих інтерактивних конкурсів «Колосок» та «Соняшник» і стали золотими та срібними лауреатами. Брали участь у математичному конкурсі «Кенгуру», у конкурсі «Грінвіч». А в конкурсі «Грінвіч»(англійська мова) I місце посіла учениця 4-Б класу. У міських олімпіадах II етапу маємо такі результати :

Природознавство – I місце ( Попова Т.М.)

Українська мова – I місце (Черевко О.В.)

Мовознавчий конкурс ім. Яцика – I місце (Черевко О.В.)

                                     II місце (Мєлєхіна Г.В.)

За результатами підсумкових контрольних робіт та державної підсумкової атестації у 4-х класах високий та достатній рівень мають 68% учнів.

Методичне об`єднання учителів природничих дисциплін.

У І семестрі  був провено Екологічне експрес-шоу «Стежками рідного краю»  з біології для паралелі учнів 7-х – 8-х класів, у ІІ семестрі для учнів школи  був проведений цикл екологічних уроків  «Ліс, сад, парк – оберігає землю і ландшафт» ( До Всесвітнього дня Землі та Міжнародного дня лісу). Ці заходи також використовували аспекти національно-патріотичного виховання у учнів Миколаївського ЗЗСО №1. Також, у рамках шкільного проекту з національно-патріотичного та екологічного виховання у І та ІІ семестрі була продовжена робота екогрупи МЕЛ  зацікавлених учнів Миколаївського ЗЗСО №1 з 7-8 класів:

Серпень-вересень 2018р. Створення екологічної карти міста Миколаївка.

Вересень 2018 р. Акція «Чисте місто». Збір сміття напередодні Дня Миколаївки на стадіоні «Авангард».

Жовтень 2018р. Збір інформації для проектних робіт про дерева, насіння яких можна висадити в розпліднику на подвір’ї Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 для подальшого висаджування на території школи та міста Миколаївка. Складання інтерактивного плакату та захист проектних робіт учнями МЕЛ.

Жовтень 2018 р. Збір та калібровка насіння для розплідника.

Жовтень 2018 р. Висаджування на території Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 саджанців скумпії шкірястої.

Жовтень 2018 р. Закладання розплідника саджанців на території Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1.

Лютий 2019 р. Висівання насіння катальпи для подальшого висаджуванні у розпліднику саджанців на території Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1.

Березень 2019 Висаджування на території Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 саджанців липи.

Травень 2019 р. Зустріч з Симоненко В.А. Основи вирощування екосаду. 

В рамках методичного об’єднання був проведений круглий стіл  де обговорювалася тема « Метод проектів на уроках природничих наук, як елемент формування освітнього середовища для особистості учнів». 

Методичне об`єднання учителів-філологів.

Участь «Публічна школа дебатів» м. Слов’янськ (Зінченко О.І.)

Участь у конкурсі «Шукай краси, добра шукай» (презентація власних поезій) (Кідалова О.П.)

Проведення міського семінару . Практикум ідей. (Зінченко О.І., Кідалова О.П.)

Участь у конкурсі ораторського мистецтва «Заговори, щоб я тебе побачив»

Участь у міському конкурсі читців поезій

Участь в обласному семінарі «Змішане навчання»  (Кідалова О.П.)

Участь в обласному семінарі «Стем – освіта через створення інтегрованих стем – проектів, стем – уроків» (Зінченко О.І.)

Публікація М -  вітальня, розробка уроку з української літератури «Сковорода – музикант, педагог, письменник, мандрівний учитель, філософ» (опубліковано на сайті ДОІППО) (Зінченко О.І.)

Поповнення шкільної методичної скарбниці. Укладання збірки «Навчи себе думати» (презентована на обласному семінарі) (Зінченко О.І., Кідалова О.П.)

Участь у публічних дебатах у рамках проекту «Амбасадори миру» «вчимося бути толерантними» (Зінченко О.І.)

Методичне об`єднання учителів математики та основ інформатики.

-Участь у роботі обласної творчої лабораторії «Сучасні тренди в освіті» в кластері «Змішане навчання» (Плиска Г.П.)

 -Участь у роботі обласної творчої лабораторії «Сучасні тренди в освіті» в кластері та «STEM- освіта». (Григоренко Н.В.)

-Участь в обласному віртуальному вернісажі «Інноваційні тенденції сучасної математичної та інформатичної освіти у номінації «Педагогічний практикум. Сучасний урок: традиційні та інноваційні підходи». (Іванова Я.В., Григоренко Н.В., Погоріла Т.П.).

 

 Зацікавити можна лише чіт­кою організацією навчального процесу, створенням атмосфери  доб­розичливості на уроках, наданням кожному учневі можливості вияви­ти своє «Я», відчути власну значу­щість. Тому висвітлити позитивні моменти та проблеми в організації освітнього процесу та якомога краще познайомитись з системою роботи педагогів  можна завдяки взаємовідвідуванню уроків. Взаємовідвідування  уроків  є школою обміну досвідом; практичних шляхів удосконалення проведення уроків. Слід зазначити, що взаємовідвідування уроків вчителями однієї дисципліни дає змогу якнайкраще проаналізувати переваги та недоліки конкретного уроку. Нажаль, взаємовідвідування уроків учителями у 2018-2019 н.р. було на низькому рівні.   

На засіданні методичної ради школи 05.06.2018р. керівники ШМО звітували про роботу протягом року. В цілому роботу ШМО протягом 2018-2019 н.р. можна оцінити задовільно.

У 2019-2020 н.р. ШМО, творчим групам учителів-предметників необхідно чітко спланувати роботу з обдарованими дітьми, працювати над підвищенням рівня якості знань учнів, підвищувати якість підготовки учнів до олімпіад з хімії, економіки, правознавства, активніше залучати учнів до участі в інтелектуальних конкурсах, продумувати  науково-теоретичні питання для обговорення на засіданнях стосовно реалізації науково-методичної проблеми.
Згідно з річним планом роботи протягом року проведено предметні декади, тижні. Було складено плани заходів у рамках тижнів, учителі проводили різноманітні позаурочні заходи з учнями.

 На належному науково-методичному рівні проведено:

- тиждень основ здоров`я ( вчителі Шаповалова І.В., Гнізюк М.О., учителі початкової ланки);

- тиждень англійської мови (учителі Дем`яненко Т.О., Шипельова Г.О.);

     В 2018-2019 навчальному році учитель географії Павленко Вікторія Віталіївна взяла участь у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019». За результатами  конкурсу Павленко В.В. посіла ІІІ місце у номінації «Географія».

Протягом 2018-2019 навчального року було проведено 24 відкритих уроки


На кінець 2018-2019 н.р. якісний склад педагогічного колективу становить:
спеціаліст вищої категорії – 11, що складає 32%;
І категорії –12, що складає 35%;
ІІ категорії –8, що складає 24%;
спеціаліст – 3, що складає 9%;
4 вчителя школи мають звання «Старший учитель».

        Протягом року вчителі школи підвищували свій кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, участі у роботі шкільних семінарів, міських методичних об’єднань, навчання на курсах післядипломної освіти, а також у рамках атестації.

10 педагогів школи пройшли курси підвищення кваліфікації, 11 (32% педколективу) педагогічних працівників – атестацію. З них 4- встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 3 –– підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої  категорії», 2 – встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої  категорії» , 2- встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії». 

У 2018-2019 н.р. учні школи брали участь у  конкурсах : Міжнародному конкурсі Юних істориків «Лелека» (6 бронзових сертифікатів), Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» (5 відмінних та 35 добрих результатів) , Міжнародному конкурсі з інформатики «Бобер» ( 9 відмінні результати, 10 добрих результатів), Міжнародному природознавчому конкурсі «Колосок» (3 золотих та 8 срібних сертифікатів), Міжнародний конкурс із зарубіжної літератури «Sunflower» (18 відмінні результати), ураїнознавчий конкурс «Соняшник» (5 відмінних результатів), Міжнародний конкурс з англійської мови  «Грінвіч» (4 відмінних результати, 9 добрих результатів), Міжнародний конкурс з біології «Геліантус» (3 відмінні результати), Міжнародний конкурс із німецької мови «Орлятко» (7 добрих результатів)

Участь у Міжнародних проектах. Протягом року учителі іноземної мови разом з учнями взяли участь у  Міжнародному проекті на платформі ETwinningPlus “Must-Eat Food From Around the World»

Аналіз результатів міських предметних олімпіад показав, що учні нашої школи вибороли 58 призових місць у ІІ турі Всеукраїнських предметних олімпіад (І місць – 17, ІІ місць – 18, ІІІ місць – 23)

Аналіз участі випускників у ЗНО 2019. Відпрацьована система роботи навчального закладу дозволила досягти стабільних результатів показників рівня навчальних досягнень випускників.

            За результатами ЗНО-2019 (ДПА), якість знань з української мови складає 72%, з математики – 67%,з англійської мови – 100%, з біології – 67%. Але є учні, які отримали низький рівень () .
Протягом року проводився класно-узагальнюючий контроль в 11, 9, 4 класах, вивчення системи роботи вчителів у 5 класах.  Матеріали за результатами перевірки були узагальнені і обговорені на засіданнях методичних об’єднань вчителів-предметників, прийнято рекомендації щодо усунення недоліків, виявлених під час перевірки, намічені заходи щодо підвищення результативності роботи педагогів. Отже, слід зазначити, що методична робота у 2018-2019 н.р. проводилася на достатньому рівні.
Виходячи з аналізу методичної роботи школи, необхідно:
 Скласти план-сітку  роботи педколективу школи  над науково-методичною проблемою у 2019-2020н.р..

 Спрямувати методичну роботу у 2019-2020н.р. на вирішення таких завдань:
- підтримувати методичну роботу з педагогічними кадрами на основі концептуально нових підходів щодо професійного росту педагогічних працівників;

-     мотивувати науково-дослідницьку роботу учнів, участь в МАН України;
-     удосконалити психолого-педагогічну освіту вчителів поповненням картотеки педагогічного досвіду;
-     вдосконалити роботу психолого-педагогічного семінару для вчителів з метою підвищення рівня професійної майстерності;
-     забезпечити ефективність роботи методичної ради школи, творчих майстерень педагогів;

створити умови оптимального оволодіння педагогами практичними навичками інноваційної діяльності: ППД «Мій творчий шлях у школі»;

-   систематично працювати над підвищенням рівня методичної роботи в школі через активізацію роботи шкільних методичних об’єднань;  
- організувати роботу з обдарованими дітьми відповідно до завдань, визначених у програмі роботи з обдарованими учнями;  
- спланувати методичні заходи з педагогічними кадрами школи на 2019-2020 н.р. з урахуванням позитивного досвіду минулих навчальних років та попередження недоліків, допущених у роботі;  
- систематично працювати над підвищенням рівня самоосвіти, поповнювати банк даних роботи вчителів у між атестаційний період;  
- удосконалювати роботу щодо поширення досвіду роботи вчителів школи шляхом друку матеріалів з узагальнення досвіду роботи у фахових видання;

- підвищувати якість освітнього процесу шляхом взаємовідвідування уроків;
- працювати над впровадженням інноваційних методик з метою підвищення результативності освітнього процесу.

Заступник директора з навчально-виховної роботи                  Я.В. Іванова

Життя школи

 
Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Афоризми
Гра

Прогноз погоди
Архів записів
Друзі сайту
. Освітній портал ПЕДПРЕСА
Кнопка сайту

Роки дитинства - це насамперед виховання серця (Василь Олександрович Сухомлинський)