Вівторок, 26.09.2017, 15:38
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS

Головна Інструктивно-методичні рекомендаціїМій профільВихід
Меню сайту
Категорії розділу
Міні-чат
Наше опитування
Чи є потреба надати можливість школярам навчатись дистанційно через мережу Інтернет?
Усього відповідей: 111
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Інструктивно-методичні рекомендації
 

Лист Міністерства № 1/9-426 від 01.06.2012 "Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін"

  1. Біологія. Екологія. Природознавство
  2. Географія
  3. Економіка
  4. Захист Вітчизни
  5. Іноземні мови
  6. Інформатика
  7. Математика
  8. Основи здоров'я
  9. Початкова школа
  10. Предмети суспільно-гуманітарного спрямування
  11. Світова література
  12. Трудове навчання. Креслення
  13. Українська література
  14. Українська мова та рідні мови, інтегровані курси Література
  15. Українська мова
  16. Фізика. Астрономія
  17. Фізична культура
  18. Хімія
  19. Художньо-естетичний цикл

Навчальні програми:

 

 

Критерії оцінювання:

 

                 ​- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з основ здоров'я 

                 - Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови та мов національних меншин 

                 - Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання 
                 - Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з природознавства 
                 - Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з дисциплін художньо-естетичного циклу 
                 - Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики 
                 - Критерії оцінювання навчальних досягнень з креслення 
                 - Критерії оцінювання навчальних досягнень з іноземних мов 
                 - Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики 
                 - Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії 
                 - Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії 
                 - Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури 
                 - Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії 
                 - Критерії оцінювання навчальних досягнень з економіки 
                 - Критерії оцінювання навчальних досягнень з хімії 
                 - Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з біології 

 

За матеріалами сайту Міністерства освіти і науки України

Підсумкова методична конференція з теми

«Результати роботи школи над  методичною проблемою: досягнення, проблеми, перспективи».

18 травня 2017 року в Миколаївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1була проведена підсумкова методична конференція за темою «Результати роботи школи над єдиною методичною проблемою: досягнення, проблеми, перспективи» на якій були підведені підсумки роботи педагогічного колективу над методичною  проблемою школи за 6 років з 2011 по2017 роки.

 

Мета проведення конференції:

Узагальнення роботи педагогічного колективу по реалізації методичної проблеми школи за 6 років і визначення напрямків роботи на новий навчальний рік.

 

План роботи конференції:

 

  1. Результати роботи педагогічного колективу над методичною проблемою «Стимулювання пізнавальної діяльності як засіб саморозвитку та самореалізації особистості» з 2011 по 2017 роки. Іванова Я.В., заступник директора з навчально-виховної роботи.
  2.  Підсумки роботи предметних МО 1-4-х и 5-11 класів та творчих груп вчителів над методичною проблемою школи. Керівники шкільних методичних об’єднань: Черевко О.В., Григоренко Н.В., Петрова М.М., Кідалова О.П., Дем’яненко Т.О., Колодяжна О.П., Пенська Н.М.; член творчої групи з розвивального навчання Осипова С.В., практичний психолог Гнізюк М.О.
  3. Визначення майбутніх перспектив роботи педагогічного колективу над єдиною методичною проблемою школи.
  4. Підведення підсумків конференції, наробка методичних рекомендацій.
  5. Рішення конференції.

 

 Відкрила конференцію заступник директора з навчально-виховної роботи Іванова Я.В. Нею було освітлене питання про результати роботи педагогічного колективу над методичною проблемою «Стимулювання пізнавальної діяльності як засіб саморозвитку та самореалізації особистості» з 2011 по 2017 роки.

         Основною метою роботи по реалізації методичної проблеми школи стало створення умов для безперервного професійного розвитку педагогічного колективу.

Для реалізації проблеми педагогічний колектив поставив перед собою такі задачі:

  • Створити системи методичної роботи, яка б забезпечувала компетентнісний підхід у навчанні;
  • Активізувати пізнавальну діяльність учнів шляхом впровадження сучасних методів навчання;
  • Підвищити ефективність проведення всіх видів навчальних занять, впровадити новітні педагогічні технології, форми і засоби навчання та виховання;
  • Підвищення рівня методичної культури вчителів школи.

Форми і напрямки роботи над методичною проблемою школи:

  • проведення декад педагогічної майстерності;
  • самоосвіта педагогів;
  • проведення «круглів столів», семінарів, тренінгів;
  • робота шкільних методичних обєднань;
  • робота школи передового педагогічного досвіду;
  • методичні конференції педагогів;
  • творчі звіти вчителів;
  • організація методичних тематичних виставок;
  • випуск методичних посібників.

На конференції основні результати роботи педагогічного колективу над методичною проблемою школи з 2011 по 2017 роки були представлені керівниками методичних обєднань, творчих груп та практичним психологом.

Аналіз роботи навчального закладу над єдиною методичною проблемою школи дозволяє зробити висновок:

  • педагогічний колектив Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 володіє педагогічним потенціалом, що характеризується високим професійним рівнем і готовий вирішувати завдання, поставлені перед школою;
  • управлінська діяльність по реалізації єдиної методичної проблеми здійснюється на оптимальному рівні;
  • наявність єдиної методичної проблеми школи є однією з умов згуртування колективу однодумців;
  • створення умов для вдосконалення професіоналізму і педагогічної майстерності вчителів є основним напрямком у діяльності Методичної ради школи;
  • підвищення успішності шкільного колективу в різних напрямках діяльності підтримує престиж школи в місті;
  • до моменту переходу педагогічного колективу навчального закладу в 2017 році до нової єдиної методичної проблеми в школі вже напрацьована певна методична база, накопичений педагогічний досвід вдосконалення педагогічної діяльності;
  • у 2011 – 2017 роках, робота над єдиною методичною проблемою в школі здійснювалася в цілому на належному рівні.
  • пропонується на розгляд методичної ради школи методична проблема на 2017-2022 н.р. «Формування інноваційного освітнього середовища як умова розвитку соціалізації особистості».

 

Рішення конференції:

 

  1. Вважати план роботи Миколаївської ЗОШ №1 у 2011 – 2017 р. щодо реалізації єдиної методичної проблеми «Стимулювання пізнавальної діяльності як засіб саморозвитку та самореалізації особистості» виконаним в повному обсязі;
  2. Роботу предметних МО, творчих груп щодо реалізації єдиної методичної проблеми вважати задовільною.
  3. Пропонувати на розгляд методичної ради школи методичну проблема на 2017-2022 н.р. «Формування інноваційного освітнього середовища як умова розвитку соціалізації особистості».
  4. Матеріали підсумкової конференції розмістити на шкільному сайті.

   

 

 

 

Життя школи

 
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Афоризми
Гра

Прогноз погоди
Архів записів
Друзі сайту
. Освітній портал ПЕДПРЕСА
Кнопка сайту

Роки дитинства - це насамперед виховання серця (Василь Олександрович Сухомлинський)